Close

Το καλάθι μου

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
Remove From Cart
Κωδικός: {{ item.code }}
{{ key }}: {{ value }}
{{item.total_discounted_price}} {{item.total_price}}
ΣΥΝΟΛΟ: {{order.final_cost}}
Τηλεφωνικές παραγγελίες 2310 796 036
Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 39€
Ασφαλείς Συναλλαγές

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Κάθε πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης για τα προϊόντα, που παρήγγειλε μέσω του δικτυακού τόπου, σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν τον ικανοποιούν, με την αποστολή έγγραφης δήλωσης υπαναχώρησης ή τηλεφωνικής επικοινωνίας με την επιχείρηση.

Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος για τα προϊόντα που παραδόθηκαν. Της επιστροφής προηγείται έγγραφη δήλωση υπαναχώρησης, η οποία αποστέλλεται μέσω μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στη διεύθυνση info@naturalcare.gr ή/και τηλεφωνικής επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Επιστροφές ευπαθών προϊόντων (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: βρεφικά γάλατα, βρεφικές κρέμες, snack, έτοιμα βρεφικά γεύματα, προϊόντα μακιγιάζ, προϊόντα προσωπικής υγιεινής, μάσκες μιας χρήσης κλπ.) που μπορούν να αλλοιωθούν δεν γίνονται δεκτές.

Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί αλλά να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν πριν την αποστολή, στη συσκευασία του και με όλα τα περιεχόμενα της, καθώς και οποιοδήποτε συνοδευτικό. Εάν ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση ή αλλαγή προιόντος, τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων εντός 4-5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του επιστρεφόμενου προιόντος. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή καμία επιστροφή.

Το προϊόν το οποίο επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) ή φωτοτυπία αυτού.

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραδίδεται είναι ελαττωματικό ή απλά ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή του επειδή δεν είναι της αρεσκείας του, το κόστος επιστροφής βαρύνει την Επιχείρηση και παρέχονται οι επιλογές, είτε της επιστροφής των χρημάτων, είτε της έκδοση πιστωτικού σημειώματος ίσης αξίας για την αγορά άλλου προϊόντος, είτε της εκ νέου αποστολής της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση πριν την αποστολή ή επιστροφή χρημάτων είναι η παραλαβή από την επιχείρηση των προϊόντων.

Διαδικασία και τρόποι επιστροφής προϊόντος

Σε περίπτωση που πληρούνται οι παραπάνω όροι επιστροφής το προϊόν δύναται να επιστραφεί με τους παρακάτω περιοριστικά αναφερόμενους τρόπους:

Στο κατάστημα της Επιχείρησης: Μεταβαίνοντας στο κατάστημα της στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (οδός Χρυσοστόμου Σμύρνης 24), προκειμένου να ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος και να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο.

Αποστολή μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών: σε περίπτωση που η προσέλευση στο κατάστημα της Επιχείρησης δεν είναι δυνατή, ο πελάτης μπορεί να αποστείλει το προϊόν όχι μέσω απλού ταχυδρομείου αλλά μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών που θα υποδειχθεί από την Επιχείρηση ( κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας) , με σήμανση επί του δέματος «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ», ενημερώνοντας την Επιχείρηση ταυτόχρονα, εάν επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή των χρημάτων του.