Close

Το καλάθι μου

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
Remove From Cart
Κωδικός: {{ item.code }}
{{ key }}: {{ value }}
{{item.total_discounted_price}} {{item.total_price}}
ΣΥΝΟΛΟ: {{order.final_cost}}
Τηλεφωνικές παραγγελίες 2310 796 036
Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 39€
Ασφαλείς Συναλλαγές

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Γιατί να εγγραφώ στο naturalcare.gr;

Κάνοντας εγγραφή στο naturalcare.gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό, στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση, ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας. Η διαδικασία εγγραφής είναι πολύ γρήγορη και την κάνετε μόνο μία φορά. Απλά πηγαίνετε στο πάνω δεξί μέρος της αρχικής σελίδας, πατάτε το σύνδεσμο Εγγραφή, εισάγετε ένα έγκυρο δικό σας e-mail κι έναν κωδικό.

Δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας. Μπορείτε απλά να κάνετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης.

 

Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του naturalcare.gr;

Με την εγγραφή σας στο newsletter του naturalcare.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις στο naturalcare.gr

 

Πώς κάνω μια παραγγελία;

1. Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν

2. Προσθέστε τα στο καλάθι

3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή Δημιουργήστε δωρεάν λογαριασμό στο naturalcare.gr . 

4. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας.

5. Επιλέξτε τρόπο αποστολής.

5. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής.

6. Επιλέξτε "Συνέχεια"

7. Επιλέξτε "Ολοκλήρωση της παραγγελίας"

8. Τέλος, σας ενημερώνουμε για τα στοιχεία της αποστολής, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας κατά τη μεταφορά της από την εταιρεία courier.

  

Τηλεφωνική παραγγελία

Μπορείτε να παραγγείλετε καλώντας στo 2310 796 036 (με αστική χρέωση - σύμφωνα πάντα με την τιμολογιακή πολιτική του εκάστοτε παρόχου) (9:00-13:30 Δευτέρα-Παρασκευή). Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλoύμε να έχετε έτοιμους τους κωδικούς των προϊόντων όπως εμφανίζονται στη σελίδα του προϊόντος.

 

Πού είναι η παραγγελία μου;

Όταν η παραγγελία αποσταλεί από εμάς, θα λάβετε ένα email με το κωδικό της αποστολής (και ποια εταιρεία courier σας αποστέλλει την παραγγελία σας) και μέσα από την ιστοσελίδα (του courier) μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας. 

 

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To naturalcare.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα, χρησιμοποιώντας σύγχρονη μηχανογράφηση για την παρακολούθηση των αποθεμάτων αποθήκης. Με συνεχή έλεγχο των αποθεμάτων φροντίζουμε να απεικονίζουμε τη σωστή διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του naturalcare.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

  

Αν παραλάβω το δέμα μου και τα προϊόντα που περιέχει είναι κατεστραμμένα ή χυμένα, ποια είναι η διαδικασία;

Το naturalcare.gr θα αντικαταστήσει το δέμα σας εφόσον μας αποστείλετε φωτογραφία-ες στο email μας info@naturalcare.gr με το δέμα σας που τα προϊόντα που έχετε επιλέξει εμφανίζονται κατεστραμμένα ή χυμένα. Σε αυτήν την περίπτωση αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση του πελάτη. Αν το προϊόν που επιλέξατε ανήκει σε κατηγορία limited Edition ή σε ελλειπτικό κωδικό και δεν υπάρχει επιπλέον απόθεμα στο Φαρμακείο μας, το naturalcare.gr θα επιστρέψει τα χρήματα της αξίας του προϊόντος στο λογαριασμό που θα μας έχετε αποστείλει. Επίσης, θα μας αναφέρετε τα στοιχεία σας (τηλέφωνο επικοινωνίας, ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της παραγγελίας σας). Η διαδικασία θα πρέπει να γίνει από εσάς μέσα 24 ώρες από την στιγμή που έχετε παραλάβει το δέμα σας από την μεταφορική. 

  

Μπορώ να έχω δείγματα προϊόντων στην παραγγελία μου;

Το naturalcare.gr προσπαθεί να εξασφαλίζει όσον το δυνατόν περισσότερα δείγματα των προϊόντων, προκειμένου να δοκιμάζονται από τους καταναλωτές - πελάτες μας και να έχουν άποψη για τα συγκεκριμένα προϊόντα.  Δυστυχώς, αρκετές φορές οι προμηθεύτριες εταιρείες που μας αποστέλλουν τα δείγματα των προϊόντων τους, δεν έχουν αποθέματα ή μας στέλνουν ελάχιστα, λόγω υψηλού κόστους παραγωγής τους.

 

Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι πραγματική και τα προϊόντα αποστέλλονται άμεσα μόλις κάνετε τη παραγγελία σας. Συνήθως η εταιρεία courier παραδίδει την επόμενη ημέρα ή τη μεθεπόμενη.

 

Παραλαβή παραγγελίας από το Φαρμακείο

Για να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φαρμακείο παρακαλούμε επιλέξτε στο τρόπο πληρωμής "Παραλαβή από το Φαρμακείο".

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας πριν προσέλθετε στο φαρμακείο.

Οι παραγγελίες που φέρουν την ένδειξη Παραλαβή από το Κατάστημα θα παραμένουν στο φαρμακείο μας για 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας των πέντε ( 5 ) ημερών θα διαγράφονται αυτόματα από το σύστημά μας. 

Θα ειδοποιηθείτε με sms, e-mail ή τηλεφωνικά όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή.

Ωράριο Φαρμακείου για παραλαβή παραγγελιών:

Δευτέρα 08:00 - 14:00 

Τετάρτη 08:00 - 14:00

Τρίτη - Πέμπτη & Παρασκευή 08:00 - 14:00 και 17:00 - 20:30

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η δυνατότητα παραλαβής από το φαρμακείο υπάρχει ΜΟΝΟ σε περιπτώσεις που η παραγγελία έχει γίνει ηλεκτρονικά.

 

Πώς υπολογίζω τα μεταφορικά;

Για αγορές προϊόντων συνολικού κόστους άνω των τριάντα εννέα (39,00) ευρώ και βάρους μέχρι δύο (2) κιλά, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής. Για κάθε επιπλέον κιλό ο πελάτης επιβαρύνεται με ένα ευρώ (1 ευρώ) ανά επιπλέον κιλό.

Για αγορές προϊόντων συνολικού κόστους κάτω των τριάντα εννέα (39,00) ευρώ ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής δύο ευρώ και είκοσι λεπτά (2,20ευρώ), εφόσον το συνολικό βάρος των προϊόντων δεν υπερβαίνει τα δύο (2) κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό ο πελάτης επιβαρύνεται περαιτέρω με ένα ευρώ (1 ευρώ) ανά επιπλέον κιλό.

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση στα έξοδα αποστολής για τις δυσπρόσιτες περιοχές και έτσι διασφαλίζουμε ότι σε όλη την Ελλάδα το κόστος αποστολής θα είναι το ίδιο.

Σε περίπτωση πληρωμής με Αντικαταβολή κατά την παράδοση των προϊόντων, η επιπλέον χρέωση ανέρχεται στα 2.20 €.

Για παραγγελίες άνω των 90€ η αντικαταβολή είναι δωρεάν!

Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα.

Στο naturalcare.gr όποιο ποσό σας δείξει η πληρωμή αυτό θα είναι και το πραγματικό τελικό ποσό.

Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας.

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Αποστολής .

 

Μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω του facebook messenger στο link και να δώσετε από εκεί την παραγγελία σας.

 

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο με την αποστολή του δέματος, ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπεραίωση της συναλλαγής). Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό του φαρμακείου).

 

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, μετά από επικοινωνία μαζί μας με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας. 

Η επικοινωνία γίνεται σε ωράριο τηλεφωνικού κέντρου ( καθημερινές 09:00 - 13:30 ) στo τηλ. 2310 796 036 ή στέλνοντας email στο info@naturalcare.gr .

 

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το naturalcare.gr.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το naturalcare.gr για να σας καθοδηγήσουμε πώς θα γίνει η διαδικασία.

Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. 

Το naturalcare.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γάλατος. 

Δείτε τους όρους  στη σελίδα μας.

 

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το naturalcare.gr;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 796 036 (τηλεφωνικό κέντρο) με αστική χρέωση, τις εργάσιμες μέρες 09:00-13:30 ή μέσω e-mail στο info@naturalcare.gr. Ειμαστε πάντα στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουμε.

 

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το naturalcare.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι` αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.

 

Εγγυήσεις

Για όλα τα ηλεκτρικά προϊόντα ισχύει ότι η απόδειξη είναι και η εγγύηση του καθενός προϊόντος (κάθε εταιρία έχει διαφορετικό χρόνο εγγύησης). Σε περίπτωση μη σωστής λειτουργίας ή κάποιας βλάβης το naturalcare.gr δεν φέρει ευθύνη και ο καταναλωτής απευθύνεται άμεσα στην εν λόγω εταιρία.

 

 

Πώς να χρησιμοποιήσω το προϊόν;

Εάν δεν σας καλύψουν οι δικές μας πληροφορίες που έχουμε στο naturalcare.gr, προτείνουμε να επικοινωνήστε μαζί μας και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας ενημερώσει.

 

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τί να κάνω;

Στο πεδίο της σύνδεσης πατάω το link «ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ;» . Κατόπιν ακολουθείτε τις οδηγίες στο αντίστοιχο μήνυμα

 

Μπορώ να παραγγείλω φάρμακα από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Όχι. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις φαρμάκων μέσω διαδικτύου (internet), ούτε μπορούμε να παραλάβουμε και να εκτελέσουμε ιατρικές συνταγές.